Splošni pogoji poslovanja spletne strani TERMAL KRANJ D.O.O., pravice kupca, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Podatki o ponudniku:
Polni naziv: TERMAL, Proizvodno in trgovsko podjetje Kranj d.o.o.
Naslov: Pot v Bitnje 30, SI-4000 Kranj
ID št. za DDV: SI62583760 Podjetje je zavezano za plačilo DDV
Matična številka: 5711231000
IBAN: SI56 0313 8100 0012 948 (SKB d.d.)
SWIFT koda: SKBASI2X
E-pošta: termal@siol.net
Podjetje TERMAL Kranj d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem
poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.
Cene
Vse cene navedene ob artiklih so v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena navedena ob posameznem artiklu ne vsebuje stroškov dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku naročila. Originalni račun prejmete ob dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Darilni boni
Darilni bon pridobite na našem naslovu TERMAL Kranj d.o.o., Pot v Bitnje 30, 4000 Kranj, katerega obdarjenec unovči na našem prodajnem mestu.
Bon ni zamenljiv za gotovino. V kolikor je artikel vreden manj kot vrednost bona, vam bomo razliko vrnili z novim bonom.
Veljavnost darilnega bona je 2 leti od izdaje.
Načini plačila
plačilo po povzetju ob dostavi
plačilo po predračunu,
Naročilo / Nakup
Naročilo med ponudnikom in kupcem je sklenjeno, ko ga ponudnik odda po telefonu ali po elektronski pošti. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti, oz. naročeni izdelki iz kakršnih koli razlogov niso več dobavljivi. Kupca mora o tem obvestiti in navesti razloge za zavrnitev naročila, v kolikor je to le možno.
Izdelke, kupljene v razprodaji po simbolični ceni ne menjamo.
Dostava
Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, ki ga navede kupec. Kupec odgovarja za točnost podatkov posredovanih v procesu naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.
Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem na našem naslovu, Pot v Bitnje 30 Kranj.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
Strošek pošiljanja za kupca pri plačilu po predračunu je 3 EUR, pri plačilu po povzetju pa je 5 EUR.
Pri znesku nad 100 €, pa je strošek pošiljanja za kupca v obeh primerih brezplačen.
Pravica kupca do odstopa od nakupa / vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema pošiljke odstopi od nakupa izdelkov brez navedbe razloga za svojo odločitev, vendar le v primeru, da izdelki niso nošeni, oprani, ali kakorkoli poškodovani.
Pravica do odstopa od nakupa izdelkov kupljenih z napako ni možna.
Kupec ne more odstopiti od nakupa, katere predmet je izdelek, ki je bil izdelan po naročilu oz. po natančnih navodilih kupca.
Odstop od nakupa stopi v veljavo takrat, ko kupec ponudniku po elektronski pošti na naslov termal@siol.net, ali pismeno na naslov TERMAL KRANJ D.O.O., Pot v Bitnje 30, 4000 Kranj, sporoči to namero. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema pošiljke. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek prejema in vračila blaga.
Izdelke mora kupec vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu blaga, s priloženim originalnim računom, na naslov TERMAL KRANJ D.O.O., Pot v Bitnje 30, 4000 Kranj.
V tem primeru je ponudnik dolžan potrošniku vrniti celotni znesek plačila računa (brez stroškov pošiljanja) za nakup vrnjenih brezhibnih izdelkov.
Vračilo plačila mora ponudnik opraviti najkasneje v 14 dneh, od prejema vrnjenih izdelkov.
Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski račun kupca, katerega navede pri obvestilu o vračilu blaga.
V primeru, da ponudnik ugotovi, da je-so vrnjen-i izdelek-i že nošen-i, opran-i ali kakorkoli poškodovan-i, odstop od nakupa za te izdelke ni veljaven. V tem primeru ponudnik te kakorkoli poškodovane izdelke vrne kupcu na njegove stroške. V kolikor jih kupec zavrne, oziroma jih iz kakršnegakoli razloga ne prevzame in jih pošta vrne nazaj na ponudnikov naslov, se smatra, da kupec od njih nepreklicno odstopa.
Potem te izdelke ponudnik lahko podari v humanitarne ali druge namene.
Varovanje osebnih podatkov
Zagotavljamo vam trajno varstvo in zaščito osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov. Vse osebne podatke bomo hranili v tajnosti in jih ne bomo posredovali nikomur brez vašega predhodnega privoljenja. Dostavni službi bomo zaupali le vaše potrebne podatke za dostavo. S sklenitvijo naročila soglašate, da vaše podatke shranimo in uporabljamo za namene internega arhiva in statistike ter komunikacije za potrebe izvedbe naročila.
Za potrebe zagotavljanja varnosti se zbirajo tudi IP naslovi iz katerih uporabniki dostopajo do spletne strani. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje obiska spletne strani.
Uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov objavljenih
na spletni strani. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo, vendar za kupca obveljajo take, ki so bile v trenutku oddanega naročila.
Pridržujemo si pravico, da odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, oz. če ugotovimo, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pri naročilu. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem celotnem ali delnem odstopu od nakupa z naše strani takoj obvestili.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije lahko ne zagotavljajo 100% lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova termal@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in kupcu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi TERMAL Kranj d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
TERMAL Kranj d.o.o., kot ponudnik blaga in storitev na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Opozorila
S tem, ko odpošljete e-mail naročilo ali oddate naročilo po telefonu, potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni.